Szállítási szabályzat

A termék szállítására GARANCIÁT vállalunk.
A termék Magyarországról érkezik.
A megrendelt termékek kiszállításáról futárszolgálat gondoskodik.
A termék szándékos nem átvétele nem egyenlő az elállási joggal.

Lehetséges fizetési módok:
- Készpénzes utánvét
- Online bankkártyás fizetés


Személyes átvételre nincs lehetőség.

 

Szállítási díjak:

 

GLS házhozszállítás - 1.790 Ft

GLS csomagpont - 1.490 Ft

Utánvét díja: 390 Ft

 

A TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSI IDEJE: A Szolgáltató a megrendelt árut a megrendelést a rendelés leadását követő, bankkártyás fizetés esetén a pénz beérkezését követő 1-2 munkanapon belül 8 és 17 óra között házhoz vagy kérés esetén csomagpontra szállítja. (Hétvégi napok nem számítanak bele!)

Meghatározott időpontra, órára történő kiszállítást nem áll módunkban vállalni!

Raktáron nem elérhető, rendelhető termékek esetén a szállítás ideje 30-40 munkanapra növekedhet.

Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

A megrendelés feladásáról igény esetén megrendelőlapot tudunk biztosítani (Különböző termékek rendelése esetén a csomagok külön érkeznek.)

A postai csúszásokért felelősséget nem vállalunk!

A Vevő tudomásul veszi, hogy Szolgáltató a kiszállítás során bekövetkező esetleges károkért, hibákért felelősséget nem vállal. Vis major, mint például háborús események, természeti katasztrófa, sztrájk, üzemzavar, hatósági intézkedések, foglalás, vágányzár, beszállítók okozta termeléskiesés bekövetkezése esetén a Szolgáltató mentesül a szállítási kötelezettség és a szerződés szerinti szállítási határidő betartása alól. Ilyen esetben minden lehetőt elkövetünk, hogy a szállítást a lehető legrövidebb időn belül folytassuk.

Át nem vett csomagok, sikertelen készbesítés.

Az  át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Amennyiben az utánvéttel megrendelt, és a szállító cégnek átadott csomagot, bármilyen okból nem tudja Önnek a szolgálat kézbesíteni (pl. a megrendelő nem veszi át a csomagot, vagy a megadott címen és a megadott telefonszámon a megrendelő, vagy megbízottja nem érhető el) a szállító cég visszaszállítja részünkre a csomagot. Mikor nem egyértelmű, hogy a vevő hibájából volt sikertelen a kézbesítés, akkor a vevő választhat hogy előre fizetéssel kívánja fizetni a csomagot, vagy eláll a vásárlástól. 

Ha nyilvánvalóan szándékosan nem veszi át a vevő a csomagot ("átvételt megtagadta", "nem tart rá igényt", "nem kereste") jelöléssel jön vissza a csomag, úgy a kiszállítás és a visszaszállítás díját a vevőre terheljük, melynek költségről a feladójegyzék és számla másolatával támasztunk alá.

Az át nem vett csomag nem minősül az elállási jog gyakorlásának!

Ha az át nem vett csomagok, szállítási díját, 8 munkanapon belül nem rendezi, annak a behajtását jogi útra tereljük.

A megrendelés elküldésével a megrendelő a fenti feltételeket elfogadja.